Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

och för det....

Produkter
(logga in för att koppla)

anonymous

Avslutat medlemskap
Och för det icke Europeansk anda som det här uttalandet framhäver

"Om du vill "put your money where your mouth is" så har du du ju valt en perfekt plats att visa dina verk. Ungern!"

Jag vill publicera det här med så kanske ni hajar innebörden av det här uttalandet.

http://www.geocities.com/neveyaakov/electro_science/gabor.html

Så, tycker ni att det är synd att jag har blivit inbjuden för att göra en utställning i Ungern? Eller att vara en sann European patriot?

Jag fattar heller ingenting. En liten kommentar: Använd gärna ämnesrubriker som berättar vad det handlar om.

anonymous skrev:
Och för det icke Europeansk anda som det här uttalandet framhäver

"Om du vill "put your money where your mouth is" så har du du ju valt en perfekt plats att visa dina verk. Ungern!"

Jag vill publicera det här med så kanske ni hajar innebörden av det här uttalandet.

http://www.geocities.com/neveyaakov/electro_science/gabor.html

Så, tycker ni att det är synd att jag har blivit inbjuden för att göra en utställning i Ungern? Eller att vara en sann European patriot?

Det är alltid trevligt med information om olika saker Frank! Men du jag håller med dom övriga , detta är ett analogt mörkrumms forum och inte något annat. Det finns säkert plats för dina "grejer" någon annan plats på FS. Det är väl tyvärr lite av problemet med en del som skriver att man "kommer från ämnet".
Vänligen Rolf

Lugnt, jag tänker inte sno forumet från någon. Lite info dör ingen av heller och det är kopplat till analog fotografi. Dessutom finns det inget forum för andra analoga diskussion heller eller bara jag som inte hittar den?

Och anledningen att jag publicerade detta är bara för att en medlem gav det ovan nämnda kommentaren om mitt kommande utställning i Ungern, till mig som är Euro patriot..

Det var bara för att visa att Ungrare inte är helt borta när det gäller fotografi och att det spydiga kommentaren har inget som helst verklig grund.

Härmed jag avslutar detta diskussion och vi kan återgå till vätskor igen.-).

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar