Annons

nytt kategoriförslag

Produkter
(logga in för att koppla)

Estethia

Aktiv medlem
jag måste säga att jag saknar verkligen kategorin bröllop!
det är nåt som jag egentligen saknat ända sen jag blev medlem long time ago.
jag blev extra påmind när jag såg en annan fotosajt i stil med fotosidan som hade denna kategori. jag kastade mig genast över alla bröllopsbilder i stor lycka.

när man söker på bröllop i titel och bildtext så hittar man förvisso dom flesta. men inte alla, visar det sig sen när man letar igenom porträttbilder.
det ´känns som om det skulle förenkla lite att bröllopskategorin finns.
det är väl iaf inte på nåt sätt onödigt om den fanns eller svårt att lägga till?

jösses va klyddigt skrivet..
men ni hajjar grundtanken väl, iaf? ;o)

Bröllop bör absolut finnas som kategori på en seriös foto-community.

Jag gick igenom listan över kategorier lite snabbt och jag tror min panna lagt på sig några extra veck efter. Jag har synpunkter på bl a kategorien Sport/Action/Äventyr (Varför inte helt enkelt bara 'Sport'??) och sen den separata kategorien 'Motorsport'. Slå ihop till Sport. Man måste inte ha tretton miljoner kategorier.
/bjanha

Det är många som vill att man plåtar bröllop, men jag nobbar alltid !!!
Frugan får plåta lite party med kompaktkameran, mest för att jag känner en riktig press, det är lite en gång, allt eller inget, vinna eller misslyckas KATASTROFALT !!!

Att separera bröllopsfoto, som verkligen är ett uppdrag av egen karaktär, vore nog vettigt, och jag tycker allstå precis som Fru Eldrim i frågan.
Då hade man lättare fått inspiration, ideer och kunnande från duktiga kompisar här på fotosidan.

Bra förslag !!!

F. Otografen skrev:
Det är många som vill att man plåtar bröllop, men jag nobbar alltid !!!
Frugan får plåta lite party med kompaktkameran, mest för att jag känner en riktig press, det är lite en gång, allt eller inget, vinna eller misslyckas KATASTROFALT !!!

Att separera bröllopsfoto, som verkligen är ett uppdrag av egen karaktär, vore nog vettigt, och jag tycker allstå precis som Fru Eldrim i frågan.
Då hade man lättare fått inspiration, ideer och kunnande från duktiga kompisar här på fotosidan.

Bra förslag !!!

ja där har du ju en rejäl motivering för en bröllopskategori.
pressen man känner och behovet man har av inspiration.
och en bröllopskategori gör det ju onekligen lättare att leta upp den inspiration man är ute efter. :eek:)

bra, bra! precis så!

tjohej!! :eek:D
nu när man vet att det är enkelt kategoriserat så känns det dags att börja spana bland sina bröllopsbilder och slänga upp för lite kritik.
tackar!!
:eek:D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar