Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nytt forumsämne

Produkter
(logga in för att koppla)

martinh

Aktiv medlem
Nu när bildstölds frågorna regnar ner så kanske en avdelning där dessa kan hamna är passande. Ofta är det svårt att söka sig fram till dessa trådar då de inte har mycket gemensamt föruton ämnet som kan benämnas ganska olika.
Mitt förslag är altså en rubrik under t.ex Fotografera eller Annat som hetter Bildstöld eller Upphovsrätt eller något mycket mer passande namn som jag inte kommer på just nu. Detta kan innehålla frågot ang. bildstöld, prisfrågor och vad man får göra med bilder.

Glömde skriva det, jag tycker den är lite för bred. Ska man hitta bildstölds ämnen så får man leta ganska länge.

Man kunde åtminstone lägga ut en länk på Fotosidan (under länkar, förstås) till BLF:s hemsida, eftersom det ofta hänvisas till den i olika trådar. De har adressen www.blf.se om det är någon som undrar.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto