Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nytt blixtrör till Multiblitz minilight 200?
- Trådstartare Mankan G
- Start datum
Johan Okker
Aktiv medlem
Johan Okker
Aktiv medlem
Tänk på att det är lödningsrör och om du öppnar en sådan blixt så utgå från att det finns rejält med kräm kvar i kondningarna.
200J är i storleksordningen samma energi som en kaliber 22 kula har i rörelseenergi från en pickadoll.
200J är i storleksordningen samma energi som en kaliber 22 kula har i rörelseenergi från en pickadoll.
Johan Okker
Aktiv medlem
Blir inte klok på deras beskrivningar..
tittar under studio compatible multiblitz compatible och då finns inte den där jag länkade till först.. skumt!!
Men istället hittar jag bara denna priduktsida och detta.
Men där står bara " Energy 400Ws Colour Temp 5500K for older style 100-400Ws #505085 "
Skumt!
mvh
Johan
tittar under studio compatible multiblitz compatible och då finns inte den där jag länkade till först.. skumt!!
Men istället hittar jag bara denna priduktsida och detta.
Men där står bara " Energy 400Ws Colour Temp 5500K for older style 100-400Ws #505085 "
Skumt!
mvh
Johan
Mankan G
Aktiv medlem
Äh. Den som lever får väl se
Detta var den enda butik jag hittat som har rör till mina gamla antika blixtar. Trots prislappen så tog jag en chans och beställde ett blixtrör......
Ska bli spännande att se om jag lyckas få igång den igen. Med eller utan lödpenna.
Tack för tipset om kondningen. Har visserligen lagat blixtar förr men det tål att påminnas om krafterna i dessa doningar.....
Detta var den enda butik jag hittat som har rör till mina gamla antika blixtar. Trots prislappen så tog jag en chans och beställde ett blixtrör......
Ska bli spännande att se om jag lyckas få igång den igen. Med eller utan lödpenna.
Tack för tipset om kondningen. Har visserligen lagat blixtar förr men det tål att påminnas om krafterna i dessa doningar.....
bengt-re
Aktiv medlem
Ja, fy f-n meckade isär en gammal kamera som inte haft ström i sig på länge,men nog f-n fanns det äckligt med juice kvar i blixtkonding till pop-upp blixter - det är inte kul alls och tillråga på allt så ryckte jag till så att jag skadade kameran jag skulle fixa - surt sa räven....
Du hittar inte röret här då?
http://www.perkinelmer.com/SE/Family/Family/KeyName/IND_ILL_FAM_Ring Shape_067
Du hittar inte röret här då?
http://www.perkinelmer.com/SE/Family/Family/KeyName/IND_ILL_FAM_Ring Shape_067