Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nyt site - hvad syntes I?

Produkter
(logga in för att koppla)
Rent för många klick för att komma fram till bilderna. Bläddring mellan bilderna alldeles för långsam (orkade knappt vänta och hade inte varit för att jag skulle kommentera siten och det enbart varit för att bara titta på bilderna, hade jag lämnat stället.) Dock har du fina bilder, bara synd att du ska ha en massa flash, färger och blink som tar bort fokus från dem.

Instämmer med föregående skribent. Jag tycker att enkelhet ska råda i design och förståelse av nätplatsen. Första sidan som talar om att jag ska klicka en gång till är ett moment som måste bort och rena idiotin i mitt tycke. Snabbhet är andra aspekter jag prioriterar.

Min egen enkla plats på nätet

Jag såg en sida med en logga och lite text om vad man borde ha på sin dator.När jag klickade på loggan blev det en popup och så blev det ingenting för att jag inte har flash inne!

RolandM skrev:
Instämmer med föregående skribent. Jag tycker att enkelhet ska råda i design och förståelse av nätplatsen. Första sidan som talar om att jag ska klicka en gång till är ett moment som måste bort och rena idiotin i mitt tycke. Snabbhet är andra aspekter jag prioriterar.

Min egen enkla plats på nätet

Utan att analysera din site ordentligt så kan jag snabbt konstatera att du har ett antal "döda" länkar vilket enligt min mening tar ner intrycket.

Mitt råd är att om man har länkar till andra hemsidor så se till att dessa är stabila alternativt kontrollera status ofta.

ANNONS