Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nyhetsbevakarna.se

Produkter
(logga in för att koppla)
Grötigare hemsida får man leta efter. Kan ej svara på om de är seriösa eller ej, men några grafiker verkar de inte vara.
Men kontakta några av de anslutna fotograferna och fråga.

Tjenar!
Jag har ingen egen erfarenhet av nyhetsbevakarna. Men jag har en kompis som har varit med en längre tid. Han sålde en del bilder för några månader sen via dom men han har inte fått betalt än. Och när han skickar mail till dom för att ifrågasätta varför han inte får betalt så är det inte ofta dom svarar.
Jag vet inte om det är bara han som blir så dåligt bemött, men jag har sett en del som har varit aktiva på sidan men som sedan har slutat lägga upp bilder där. Om det är av samma anledning har jag ingen aning om.

Men nu har jag bara hört hans version. Jag vet inte om han har gjort något så att dom har blivigt sura på honom, men det har jag svårt att tro.

ANNONS