Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nyheter - tillgång till enstaka guldnyhet

Produkter
(logga in för att koppla)

MinnaCharlotte

Aktiv medlem
Jag är inte ett dugg intresserad av en enda betalfunktion här på FS, helt enkelt inte tillräckligt aktiv just här, är det på andra forum istället, MEN jag är väldigt intresserad av vissa av nyheterna som man måste vara betalmedlem för att kunna läsa.

Jag vet att kamera och bild har en funktion så man kan betala en prenumeration (så som det finns här alltså) för att kunna läsa allt på deras hemsida och en funktion där man betalar 10 eller 15 kronor för att kunna läsa enskilda betalnyheter. Detta är vad jag efterfrågar här och helst något som kan betalas med både sms & kort.
 
En tanke bara;
om en artikel kostar 15kr att låsa upp så är det bara billigare än billigaste medlemskapet om du läser färre än sex artiklar om året.

Du får hålla dig på max tre om du ska spara mer än en femtilapp, på ett
helt år.
 
Det är ju högst en gång i månaden en låst artikel dyker upp och alla är jag inte intresserad av att läsa.

10kr hade ju självklart varit ett bättre pris, men om FS nu över huvud taget låser artiklar är det väl för att dra in mer pengar så det lär väl de tycka är för lågt pris.
 
Kanske något form av "lurker"-konto vore på sin plats? Det finns ju ändå en hel del folk på fotosidan som aldrig lägger upp några bilder, men som tycker om att titta på andras bilder och läsa i forumet, o.s.v. I.o.f.s. kanske det är lite väl häftigt att sätta upp en extra kontoform som i princip bara ger tillgång till att läsa låsta nyheter och artiklar.
 
Kanske något form av "lurker"-konto vore på sin plats? Det finns ju ändå en hel del folk på fotosidan som aldrig lägger upp några bilder, men som tycker om att titta på andras bilder och läsa i forumet, o.s.v. I.o.f.s. kanske det är lite väl häftigt att sätta upp en extra kontoform som i princip bara ger tillgång till att läsa låsta nyheter och artiklar.

Jag är inte alls med på vad du menar. Men jag är långt ifrån intresserad av alla låsta artiklar och vill bara kunna låsa upp enskilda.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.