Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nygammal fotograf söker mentor eller samarbete

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej alla,

Jag heter Tony och har arbetat som professionell fotograf sedan 2006. Efter ett 12-årigt uppehåll för att fokusera på familjen är jag nu tillbaka med ny energi och redo att bygga upp min fotografiverksamhet igen, med fokus på porträtt och headshots.

Jag är baserad i södra Spanien och letar efter en erfaren fotograf som skulle vilja dela med sig av sin kunskap och erfarenhet. Jag är väldigt tacksam för all hjälp, inspiration eller vägledning som någon känner att de vill erbjuda. Det kan handla om allt från att få feedback på min portfolio, tips kring arbetsflöden, hur man utvecklar sin fotografiska röst, till idéer kring sociala medier eller marknadsföring.

Jag är inte ute efter att nån ska “göra jobbet åt mig” utan ser det som en möjlighet att lära av någon som har mer erfarenhet, och kanske till och med hitta ett sätt att samarbeta. Om det finns något jag kan hjälpa till med i gengäld, är jag självklart öppen för det också! :)

Jag vet att det här är ett stort och konkurrensutsatt område, och jag har den största respekt för att många fotografer är försiktiga med att dela med sig. Men jag tror också att det finns de som tycker om att hjälpa andra och som ser värdet i att bygga relationer – det är något jag verkligen uppskattar och hoppas kunna hitta.

Tack på förhand för din tid och eventuella tankar!

Hälsningar,
Tony

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto