Twigge
Medlem
Jag har letat, men mina frågor är nog alldeles för basic ännu Vad är det för skillnad på Photoshop 7 och tex den nyaste CS3 lr vad den heter, är det något kul jag missar om jag inte har den senaste. Är jättenybörjare (har köpt boken Photoshop 7,0 for dummies...),så jag gissar att jag kommer rätt långt på Photoshop 7??
Sen vad är skillnaden mellan "vanlig" Photoshop och elements. Har försökt läsa mej till det, men hittar inte skillnaden. Är elements en mer avskalad version bara??
Och sista frågan, hamnar dock i fel forum, men är det någon idé att fota i Raw när man än så länge fotar mest i autoläget Kanske bättre att höja kvalitén till högre än normal på Jpg:n hellre i så fall..
Tack på förhand Tina
Sen vad är skillnaden mellan "vanlig" Photoshop och elements. Har försökt läsa mej till det, men hittar inte skillnaden. Är elements en mer avskalad version bara??
Och sista frågan, hamnar dock i fel forum, men är det någon idé att fota i Raw när man än så länge fotar mest i autoläget Kanske bättre att höja kvalitén till högre än normal på Jpg:n hellre i så fall..
Tack på förhand Tina