Annons

Nybörjarfråga om Sony Vegas

Produkter
(logga in för att koppla)

Simna

Aktiv medlem
Hur sparar man sin 1920x1080 24fps inspelning i Sony Vegas? Jag får inte upp några ”Templates” för denna upplösning och frame rate. Vad gör jag för fel?
 
Det spelar inte så stor roll. Välj den Template som ligger närmast det du vill rendera och klicka på "Customize Template..". Mata sedan in fps, bitrate, etc. så som du vill ha det. Det finns finns en del tutorials på youtube.com med rekommendationer på inställningar för olika ändamål.

Spara din nya fina anpassade template med ett bra namn och märk som favorit så är den lätt att hitta den nästa gång.
 
Det spelar inte så stor roll. Välj den Template som ligger närmast det du vill rendera och klicka på "Customize Template..". Mata sedan in fps, bitrate, etc. så som du vill ha det. Det finns finns en del tutorials på youtube.com med rekommendationer på inställningar för olika ändamål.

Spara din nya fina anpassade template med ett bra namn och märk som favorit så är den lätt att hitta den nästa gång.

Tack för svaret. Ska pröva det så fort jag får igång min döda dator.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.