Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny svensk fototidning för proffs?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack! Trots att man är en trogen prenumerant sen 7 år tillbaka har jag inte fått någon info om detta än - men oj vad skoj :)
 
Fast det verkar ju inte vara någon periodisk tidskrift. Bara en enskottare i stil med de där bröllops- och graviditetsutgåvorna som damtidningarna då och då verkar komma på att de skall ge ut.
 
Mais oui, men det är ju kul ändå för det finns ju inga riktigt bra fototidningar här i Sverige... Ett riktigt lyft var ju bara Cap&Designs bildspecial i senaste numret
 
jimh skrev:
Fast det verkar ju inte vara någon periodisk tidskrift. Bara en enskottare i stil med de där bröllops- och graviditetsutgåvorna som damtidningarna då och då verkar komma på att de skall ge ut.


... och som du snubblar över hos frisören eller?
 
Personligen har jag lite svårt för många av IDG:s publikationer. Visst kommer jag att ge tidningen en chans om jag får tag på den men jag kommer inte springa benen av mig för att hitta den.
 
Kan någon förklara vad detta är för tidning. Jag kommer tyvärr inte vidare på någon av länkarna. Kanske ska man vara proffs för att komma in på dom också?
 
Ser du inte detta, via den länk jag gav tidigare i tråden?
 

Bilagor

  • namnlöst-1.gif
    namnlöst-1.gif
    24.2 KB · Visningar: 439
Nej, inte då men nu när jag provar igen kommer jag in på sidan!

Kommer även in på första länken men inte på den sista.

Får dock bara uppfattningen att det är någon slags yrkesfotograftidning med inriktning på teknik. Har jag rätt eller fel?
 
Senast ändrad:
Det är ju det som är intressant! :p

Likt riksdagen är mönster för alla små föreningar är yrkesfotograferna förebilder för lekmän och blivande fotografer :)

Det jag önskar av den här tidningen är en genomgång av svenska magasins och dagstidningars bildflöden. Hoppas på det!

/r
 
Graal skrev:
Nej, inte då men nu när jag provar igen kommer jag in på sidan!

Kommer även in på första länken men inte på den sista.

Får dock bara uppfattningen att det är någon slags yrkesfotograftidning med inriktning på teknik. Har jag rätt eller fel?


Den sista länken öppnar ett pdf-dokument.
 
Å fan, jag har ju precis formaterat om hårddisken i datorn och inte hunnit installera Acrobat ännu? Det förklarar det hela. Tackar för att du förstod vad det rörde sig om!
Aha, kvinnor är smartast....
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.