Annons

FS Annat Ny medlem sen 2005

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag betvivlar att det är "överallt", men däremot utgår texten som syns i forumet från antalet gjorda inlägg i just forumet. Texten torde vara standard i forummjukvaran, så det blev så när den byttes ut, även om det säkerligen går att ändra om FS vill lägga energi på det.
 
Nej, det här har inget med forumet att göra. Jag gjorde inlägget här för att jag blir listad som Ny medlem överallt på FS.
 
Ska någon begripa något får du nog visa var det i så fall står. Notera att meddelandefunktionen använder forummjukvaran. Innan forummjukvarubytet skickades bara vanlig e-post.
 
Det som kommer upp är exakt det du ser intill mina inlägg här. Och ja, det var i meddelandefunktionen jag upptäckte det. Lite trist att bli listad som ny medlem när man har en konversation angående försäljning av kameror och objektiv. Då visste jag inte ens att detta forumet fanns så jag kopplade naturligtvis inte min nya status till att FS bytt forummjukvara. Jag antar att de som jag pratade med också uppfattade mig som ny medlem på FS.
 
Jo, självklart står det rätt i profilen och naturligtvis kan den person som är intresserad av mina grejor gå till profilen och kolla. Men jag misstycker ändå mot att jag listas som Ny medlem när jag diskuterar försäljning av prylar, speciellt som Fotosidan manar till försiktighet om man funderar på att handla från nya medlemmar. Förstår inte vad meddelandefunktionen överhuvud taget har med forumet att göra.
 
lazzeluz :
Registreringsdatumet står direkt vid annonser på högersidan när man öppnat dem.

Nu har du i vilket fall som helst haft så många synpunkter på att det stått "Ny medlem" att det står "Medlem" istället. ;)

Som jag redan påpekat används forummjukvaran för meddelandefunktionen. Det behöver inte förstås på något särskilt sätt, utan är fakta. Att funktionen finns och kan aktiveras enligt administratörernas önskan är standard i de flesta forummjukvaror. Det är förstås betydligt enklare att använda det som finns istället för att skriva ihop något helt eget.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.