Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny medlem det är jag det

Produkter
(logga in för att koppla)

hannahannaa

Medlem
Hej alla liksinnade!
Jag har äntligen inhandlat min först systemkamera!
Då är det hög tid att bli medlem på en fotosida!

Nu har jag gjort ett första inlägg också.. tänk om fotografering kunde vara lika lätt :)

Välkommen! Trevligt med nytt folk!
Den här sidan riktar sig till alla, även de med kompaktkamera.

Jag är också ny

Hej! Jag heter Ann-Charlotte och har länge varit fotointresserad, men bara haft min mobilkamera som jag många gånger blivit frustrerad och förbannad över på grund av dess begränsningar. Nu har jag köpt mig en systemkamera, visserligen en begagnad D40, men tror att den kan vara bra att börja med, för att lära upp sig. Jag har nu tagit 1000 foton på bara några dagar. Gud vad ROLIGT det är!!

Kunskapen är dock begränsad, men jag hoppas och tror att jag ska lära mig mycket i detta forum. Mitt största intresse är fotografering av djur och natur. Om en knapp månad skall jag på en hästutställning. Då springer man med hästarna för att domarna ska kunna se dess rörelser. Jag ska nu försöka lära mig hur jag bäst tar foton på dessa hästar när de är i rörelse. Jag har mycket att lära, men med vilja så går det ofta bra. Det får ta den tid det tar, sedan får jag väl byta upp mig och skaffa fler objektiv att välja mellan, men det ligger på framtiden än så länge! Hoppas att vi ska ha det trevligt här! /Ann-Charlotte

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.