Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny kompaktkamera

Produkter
(logga in för att koppla)

ElliK

Medlem
Det är dags för mig att köpa ny kompaktkamera och jag vill ha en Canon Powershot. Det viktiga är bra zoom, pixlar, film-/ljudkvalitet. Går ofta på konsert och det är där kameran måste va som bäst. G11an är lite stor och även lite över min prisgräns.

Har ni något tips? :)

Okej. Vet du hur ljudet blir när man filmar, och kvaliten överlag på videon? Antar att bilderna blir bra. Har du koll på hur länge batteriet håller på ett ungefär? :)

Jag har inte fått min än (beställde igår) men har läst mycket bra om den. Jag tänkte mest tipsa för jag såg den för så väldigt lågt pris och jag tror att den är utgående. Men som föregående postare skriver är S90 naturligtvis överlägsen på alla sätt utom storlek och pris. Jag ska ha Ixus 100 som kamera som följer med överallt, men när bildkvalitén är viktigast följer systemkameran med.

Okej. Vet du hur ljudet blir när man filmar, och kvaliten överlag på videon? Antar att bilderna blir bra. Har du koll på hur länge batteriet håller på ett ungefär? :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar