Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ny kompaktkamera
- Trådstartare ElliK
- Start datum
PeterEskilsson
Aktiv medlem
Om du vill ha kameran för konsertfoto så kanske S90/S95 är lite begränsade i zoomomfånget (men fina kameror är det)
ElliK
Medlem
Om du vill ha kameran för konsertfoto så kanske S90/S95 är lite begränsade i zoomomfånget (men fina kameror är det)
Okej. Har du nåt annat förslag? Inom rimlig prisgräns och egentligen helst inte över 3000 faktiskt.
ErlandH
Aktiv medlem
Ixus 100 är iofs trevlig, men har sämre zoomomfång än S90/95, mycket sämre ljusstyrka och sämre bildkvalité.IXUS 100 är ett bra alternativ, går få för 1400kr. Extremt kompakt. Men naturligtvis inte så avancerad som S90.
Skarström
Aktiv medlem
Jag har inte fått min än (beställde igår) men har läst mycket bra om den. Jag tänkte mest tipsa för jag såg den för så väldigt lågt pris och jag tror att den är utgående. Men som föregående postare skriver är S90 naturligtvis överlägsen på alla sätt utom storlek och pris. Jag ska ha Ixus 100 som kamera som följer med överallt, men när bildkvalitén är viktigast följer systemkameran med.
Okej. Vet du hur ljudet blir när man filmar, och kvaliten överlag på videon? Antar att bilderna blir bra. Har du koll på hur länge batteriet håller på ett ungefär?