Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny kameraväska

Produkter
(logga in för att koppla)

Macaper

Aktiv medlem
Behöver köpa en ny kameraväska då jag handlat för mycket utrustning i relation till min gamla älskade slingshot.
Vet också att jag kommer tillbringa många dagar till fots för att fota under kommande år, ut i skogen och tälta och leta trevliga fotoställen etc.

Var och klämde på en Pro Runner 450 AW hos Scandinavianphoto. Gillar den, känns som en väska att växa i också. Behöver få plats med 2 kameror + objektiv, blixtar, reflexskärm, stativ (Manfrotto 055XPROB så väger en del).

Har också funderingar på Pro Trekker 300 AW eller 400 AW

Tacksam för råd, input och eventuella kommentarer och erfarenhet av ovan produkter.

Väskan ska också fungera som förvaringsväska hemma, då jag kommer fortsätta använda slingshoten för dagsfoto eller när jag inte behöver ha så mycket med mig

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar