Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ny hemsida!
- Trådstartare Black Pearl
- Start datum
angelcom
Aktiv medlem
Jättefint!
Alla bilder var bra, men det jag gillade mest var självporträtten och hundbilderna. Tycker verkligen du är begåvad.
Du har visserligen inte bett om någon kritik, men jag tar chansen ändå:
Dina självporträtt har suveränt mörka drag,toner och kompositioner som dina övriga porträtt skulle må bra av att få lite av. De (porträtten) är KANON, men känns i mina ögon lite mer sterila än självporträtten, de är mer levande! Hoppas du fattar, maila annars.
Lycka till med fotostudierna!
MVH:
Garbis H. Sarafian, Aneby
Alla bilder var bra, men det jag gillade mest var självporträtten och hundbilderna. Tycker verkligen du är begåvad.
Du har visserligen inte bett om någon kritik, men jag tar chansen ändå:
Dina självporträtt har suveränt mörka drag,toner och kompositioner som dina övriga porträtt skulle må bra av att få lite av. De (porträtten) är KANON, men känns i mina ögon lite mer sterila än självporträtten, de är mer levande! Hoppas du fattar, maila annars.
Lycka till med fotostudierna!
MVH:
Garbis H. Sarafian, Aneby
Black Pearl
Aktiv medlem
Haha, jo jag förstår exakt vad du menar - jag har alltid föredragit att jobba med mig själv - det är ju otroligt mycket lättare... du vet exakt vad du vill ha och vilket uttryck bilden ska visa. Jag har en lång väg kvar innan mina porträtt bilder förbättras... men jag försöker att jobba med andra människor så gott jag kan.
Tusen tack för kritiken, det var väldigt kul att läsa.
// Ulrika
Tusen tack för kritiken, det var väldigt kul att läsa.
// Ulrika