xavslut
Avslutat medlemskap
Jag tycker det har blivit dags för en rejäl ansiktslyftning - jag behöver en ny proffsig och nyskapande hemsida.
Titta på min nuvarande: Terje Hellesø Photography
Grunden vilar på mycket bilder, nyheter, information från samarbetspartners/sponsorer, artiklar mm.
Hemsidan har en kapacitet på 500 MB och är kopplat till en mycket snabb server.
Det jag önskar är:
1. En webdesigner som kan hitta grunden och förnya den på ett proffsigt och elegant sätt - utan att bli rörig eller amatörsmässigt "flashig".
2. En tydlig grafisk profil som förstärker och förtydligar personligheten/karaktären i Terje Hellesø Photography.
3. Hemsidan ska vara snabb att komma in i - och sedan manövrera runt i - logisk är av största vikt.
4. Det ska kopplas en moderator (el liknande) så att jag kan uppdatera den så ofta som behövs.
En duktig och nyskapande webdesigner som kan hitta lösningar - utan att fråga för mycket om detaljer.
Den nya hemsidan ska vara klar senast 30/1-2006.
Kan det vara någon som är intresserade?
I såfall:
1. Ta kontakt med mig över mejl.
2. Lämna en skiss över hur du vill att min nya hemsida ska se ut.
3. Kostnadsöversikt och översikt över tidsram. Fakturering av arbete i efterhand.
4. Jag prutar aldrig! Jag är inte ute efter en så billig webdesigner som möjligt. Kvalitet är det viktiga!
Terje
mejla mig för en första kontakt.
Titta på min nuvarande: Terje Hellesø Photography
Grunden vilar på mycket bilder, nyheter, information från samarbetspartners/sponsorer, artiklar mm.
Hemsidan har en kapacitet på 500 MB och är kopplat till en mycket snabb server.
Det jag önskar är:
1. En webdesigner som kan hitta grunden och förnya den på ett proffsigt och elegant sätt - utan att bli rörig eller amatörsmässigt "flashig".
2. En tydlig grafisk profil som förstärker och förtydligar personligheten/karaktären i Terje Hellesø Photography.
3. Hemsidan ska vara snabb att komma in i - och sedan manövrera runt i - logisk är av största vikt.
4. Det ska kopplas en moderator (el liknande) så att jag kan uppdatera den så ofta som behövs.
En duktig och nyskapande webdesigner som kan hitta lösningar - utan att fråga för mycket om detaljer.
Den nya hemsidan ska vara klar senast 30/1-2006.
Kan det vara någon som är intresserade?
I såfall:
1. Ta kontakt med mig över mejl.
2. Lämna en skiss över hur du vill att min nya hemsida ska se ut.
3. Kostnadsöversikt och översikt över tidsram. Fakturering av arbete i efterhand.
4. Jag prutar aldrig! Jag är inte ute efter en så billig webdesigner som möjligt. Kvalitet är det viktiga!
Terje
mejla mig för en första kontakt.