Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu har det hänt!

Produkter
(logga in för att koppla)

Bossebus

Medlem
Efter att ha använt Pentaxprylar i 36 år har något gått sönder för första gången. Autofokusen på mitt ett och ett halvt år gamla DA 17-70 ville inte hänga med förra helgen. Så jag gick till fotobutiken i tisdags och lämnade in objektivet för en garantireparation. I lördags kunde jag hämta det med utbytt autofokusmotor. Allt fixat på bara fyra dagar, inkl transporter.

Det kallar jag Pentaxkvalité och service!

Efter att ha använt Pentaxprylar i 36 år har något gått sönder för första gången. Autofokusen på mitt ett och ett halvt år gamla DA 17-70 ville inte hänga med förra helgen. Så jag gick till fotobutiken i tisdags och lämnade in objektivet för en garantireparation. I lördags kunde jag hämta det med utbytt autofokusmotor. Allt fixat på bara fyra dagar, inkl transporter.

Hej ! -Oj ! -Händer inte så mycket här i Pentaxforumet nu för tiden ! Kul att höra när någon blir nöjd efter att grejerna gått sönder och att allt ordnade sig för dig med ditt objektiv.Bara 4 dagars väntetid kallar även jag för Bra service och Pentaxkvalite'.Det är just så här det ska vara om en kund ska bli nöjd.Och det tjänar ju även övriga led på med en kund som återkommer.MVH.

Kul. Jag hade precis samma erfarenhet i början av sommaren när jag lämnade in ett objektiv och ett hus. Tillbaka på några dagar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar