Annons

Nu går Firefox snabbt och bra här!

Produkter
(logga in för att koppla)

perstromgren

Aktiv medlem
Va' trevligt. Vad ni än gjort så var det utmärkt fixat. Nu går Firefox 2.0.0.11 på Win XP som den ska här på fotosidan.se. Tack för det!

Per.

Kul, även om jag blir väldigt förvånad.

När märkte du denna skillnad idag/igår eller tidigare ?

Den ev. ändringen som gjorts berör nämligen bara IE och det riktigt märkliga är nämligen att Christer, David och Jim kör FF. (Även om David kör Mac).

-Thomas

Jag måste erkänna att jag inte riktigt vet!

"Problemet" är att jag använder ett flertal datorer och tre olika webbläsare för att titta in här. Detta kan mycket väl vara en ändring som funnits här ett tag, eller så är det en uppgradering av FF som skedde under fötterna på mig.

Äh, strunta i'et. Jag tycker att det funkar bra.

Per.

Det har gjorts en del ändringar den dom senaste två veckor som bör innebära att FS går snabbare, även om jag inte är så säker att det alltid märks. Däremot så vet jag att serverarna numera hanterar belastningstopparna (ex. runt 20:00 på måndagr ) bättre utan att bli överbelastade.

Att dessa ändringar skulle innebära att det funkar bättre i vissa browsers är jag tveksam till.

Jag har gjort en ändring som berör IE6,dom gjordes i förrgår natt och nu på morgonen.

-Thomas

Och du har naturligtvis testat "XaaNoOffscreenPixmaps"?

Det är ju inte bara fotosidan som dyker upp om man googlar långsamma firefoxar på ubuntu.

Diskussionen om Firefox på Linux hör hemma i den tråden du refererar till.

Det är inget FS problem, det är Linux+Firefox problem ...anser jag.

-Thomas

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto