ANNONS
Annons

Nu är jag arg, varför kan det aldrig fungera?

Produkter
(logga in för att koppla)

aliceiunderlandet

Aktiv medlem
Nu är jag arg, varför kan det aldrig fungera?
En gång, ingen gång, två gånger en vana. Första gången sa jag inget, nu är jag arg och ifrågasätter starkt om det här är sista gången jag kan vara bettalande medlem på sidan.

Jag har bott i Örebro, men flyttat sen ett antal år till Åland, men har kvar min familj i Örebro så jag åker ofta dit. När jag förra gången skulle ha ett silvermedlemskap så skrev jag noga i att det var jag som skulle ha den, och min riktiga adress och sen att fakturan skulle gå till min mamma och noga hennes andres eftersom det ju fanns en sådan funktion att man kan skicka fakturan till någon annan, vilket jag tyckte var jättebra. Då min mamma och jag kommit överrens om att det är smidigast att jag betalar henne och hon betalar fakturan när hon bor i Sverige.

Men det fungerade inte förra gången, utan fakturan kom hem till mej på Åland. Okej, det var första gången det gick fel, så det var bara att sätta den på posten, betala frimärke och skicka den till mamma så var det klart. Fast lite mumlade jag nog för mej själv, om att ska det vara så svårt att få det rätt.

Den här gången tänkte jag även passa på och testa magasinet, kom på nytt överens med mamma om att betala vida henne. Den här gången vågade jag inte skriva som förra gången, utan jag raderade min adress helt. Och la bara min mammas adress med mitt namn och vårt gemensamma efternamn som parantes. Då tyckte jag det borde fungera. De borde kunna läsa vad för adress det står på beställaren! Men NEJ! Tydligen är det för svårt! För nu fick jag fakturan hem till mej igen. HUR DJÄVLA SVÅRT KAN DET VARA EGENTLIGEN!

Har försökt ringa till Payer men det går inte, man får bara lämna ett meddelande där, ingen man kan få prata med.

Undrar förståss vart tidningen kommer hamna. Skickas den hit, så vägrar jag betala 250kr för att folk som ska sköta det här, inte kan läsa vilken adress som står skriven!

Jag vill ha ett vättigt svar på varför det blivit så här. Om jag inte får det lovar jag att det här är sista gången jag beställer något från er.

Undrar också om någon annan haft liknade problem?

Det var många turer och jag är inte helt 100 på hur du menar och hur det matchar mot de ordrar du lagt. Jag kommer maila dig så reder vi det.

Okej skriver om en kortare variant.

När jag gjorde beställningen uppgav jag en adress, bara EN, jag vill ha posten skickad till den adressen, men så har det inte blivit!

Jag har fortvarade inte fått något e-post

Jag fick räkningen i måndags den 31/8 och förfallodagen är den 12/9, det är alltså lite brottom att få veta hur ni tänker göra?

Jag tänker inte betala 250kr för inget, så kan ni inte skicka tidiningen till den adress jag uppgett i örebro, då låter jag bli tidningen helt. Och då blir det ju en annan räkning. Så jag vill ha ett svar från någon av de inblandade.

Tack, nu är allt som det ska, jag har postat räckningen så den kommer bli betald om några dagar då den hinner fram till örebro. Fick höra att tidningen redan kommit till rätt adress, jättebra att det fungerade.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar