Annons

Nu är det färdigbetalat här.

Produkter
(logga in för att koppla)

Muni

Aktiv medlem
Nu gick mitt bronsmedlemskap ut. I ett år har jag haft detta och det har inte givit mig mycket.
Då jag är mån om att hjälpa nybörjare har bevakningsmailen varit till stor nytta, men den tjänsten finns i de flesta forum och då helt kostnadsfritt.
Forumdelen har eskalerat till en salig röra av återkommande frågor. Mycket beroende på digitalkameraexplotionen, då alla har råd att köpa sig en egen digital. Om jag ånyo skall bli en betalande medlem krävs det att moderatorerna tar ett krafttag med forumdelen, skriver en FAQ och modererar återkommande frågor.
Jag tycker ärligt talat att ledning och moderatorer på FS är för slappa för att motivera att jag skall öppna min börs för FS. Dessutom blir man inte av med reklamen som betalande medlem.

//Martin

Därför jag aldrig sett anledning till att vara betalande medlem tyvärr. Jag har ett eget galleri för kunder som vill titta på mina bilder alt. köpa. Här finns inte tillräckligt för att få mig att betala.

Framförallt, varför inte ha en forumsdel för de som betalar? På det sättet så slipper man de tusentals obetalande som tror sig vara fotografer bara för de har en kompaktdigital, som ställer samma frågor om och om igen.

På foretagande.se så rekommenderas det att inte starta företag som driver betalsiter när det rör communities, dels för att ingen vill betala och fler och fler vill inte betala.

Om fotosidan ska fortsätta med betalalternativ så krävs nog något "mer" än nu.

T.ex. så finns det inte mycket skillnad mellan brons och silver/guld. Man får det mesta med bronset. När det gäller rabatter på fotosidans butik så är det ju inte mycket produkter att välja mellan. Då går jag hellre till Cyberphoto, de skickar med en milkyway kaka varje gång jag köpt prylar :D

Jag lägger gärna en hundring för att få ha kvar ett community som det här.
Det är inte ens en tia i månaden!