Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu är Creative Cloud komplett LR4 är tillgänglgt

Produkter
(logga in för att koppla)

Surgeon

Aktiv medlem
Har kört Creative Cloud sen starten mestadels för PS CS 6 och Premier pro, men även lekt lite med Muse.

Jag har saknat LR4 som nedladdningsalternativ och undrat varför inte den finns med


NU FINNS Lightrrom 4 i Creative Cloud.....Muhaaaaaaaaa

Nu är jag stennöjd med output från mina 380SEK som jag betalar varje månad

PS CS6
Premier Pro
Lightroom 4.1
Muse
Acrobat

+ alla andra applikationer som jag idag inte använder men säkert kommer att leka med i framtiden, ska nog ge mig på InDesign och lära mig den applikationen under sommaren

Tjohhooooooooooo
 
cool

tack för input, jag har medvetet väntat på att köpa LR4 då jag gissade att den skulle infogas i CC i framtiden.

Nu verkar framtiden vara här, nedladdning pågår.
 
cool

tack för input, jag har medvetet väntat på att köpa LR4 då jag gissade att den skulle infogas i CC i framtiden.

Nu verkar framtiden vara här, nedladdning pågår.

CC är ju en riktigt bra lösning

ska man BARA köra Photoshop så blir det ju lite dyrare/år (hade studentlicens) men nu har man ju hela paletten av appar att leka med.

Tror iofs inte att jag kommer att leka med fler appar än de jag listade i mitt inlägg, men bara dessa blir billigare i CC under en 2 års period än om jag skulle köpa dem separat, sen kommer CS7 automaiskt :)

Gissar att introerbjudandet kommer att gå över till normalnivå efter år 1, men det är fortfarande på plussidan
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.