Annons

Nordirland

Produkter
(logga in för att koppla)

Studiomats

Aktiv medlem
Håller på att planera en resa till Nordirland vecka 26. Någon som har gjort en fotoresa dit? Försöker leta upp workshops eller fotografer som är verksamma där som även har workshops i landskapsfotografering.
Har inte hittat något ännu som känns lovande så det blir nog till att försöka resa runt på egen hand.
Planerar en 4-5 dagars tur i de norra områdena med start och slut i Belfast. Ska passa på att besöka dottern som jobbar i Belfast så därav start och slut i den staden.
Några som har erfarenhet att resa runt där, som har lite tips och idéer. Hyra bil och ta in på B&B är väl det som jag tänker använda mig av.

Landskapsfoto är väl det som kommer att stå på agendan så allt från kust till inland är välkommet.

Har även kollat upp lite fotoklubbar där över men det verkar som de flesta klubbar har uppehåll i sin verksamhet efter maj månad. Men ska skicka iväg lite förfrågningar till dessa också om tips.

Dark hedges får du inte missa men det visste du säkert redan om ;) Även Mussenden är ett bra (och populärt) fotoobjekt. Ha så kul! Avundsjuk :)

Dark hedges får du inte missa men det visste du säkert redan om ;) Även Mussenden är ett bra (och populärt) fotoobjekt. Ha så kul! Avundsjuk :)

Tack! Har inte hunnit med att kolla in alla platser än, så jag är tacksam för alla tips. Causeway och London Derry är ett par ställe som jag har kollat in, annars så har jag bara kommit till besöket hos dottern och den första övernattningen där i planeringen. Håller på med det praktiska med hyrbil och väskor för flyget och alla de tråkiga sakerna. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar