Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon DX3

Produkter
(logga in för att koppla)
Hoppas vid Oden att det blir en fullformatsensor. Dels för min objektivflotta, men även för brus och total upplösning. Annars var den snygg som en fotboll.
 
Den där fejkbilden är väl ett år gammal snart, och det är inte länge sedan D2Xs kom ut, så en D3X kan ni nog glömma i år.

kent.
 
Staffan skrev:
Hoppas vid Oden att det blir en fullformatsensor. Dels för min objektivflotta, men även för brus och total upplösning. Annars var den snygg som en fotboll.

Nikon har redan meddelat att det kommer ingen FF DSLR från dem.
 
Snälla någon då. Mer fejk än så här blir det inte!!! Som sagt, dålig photoshop, 3Dmax fantasi av någon som haft tråkigt, och som cirkulerat i ett år snart. Inte ens en rolig kommentar om den rombformade LCDn på baksidan?????
Ni tar väl inte detta på allvar??? Är det bara jag som garvar när det dyker upp så här löliga rykten/bilder?
 
Eller kanske denna raden längst ner:

"The only main defect of Nikon F6/D3 is to be today entirely virtual and to have been imagined only for April Fool's Day."
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.