ANNONS
Annons

Nikon D90 laddare, hjälp!

Produkter
(logga in för att koppla)

Annaaas123

Ny medlem
Hej!

Har nyligen insett att min Nikon D90 laddare är HELT borta, finns ingenstans. Batteriet heter EN-EL 3e. Googlade runt lite och hittade en sådan laddare på Kjell och Company (en laddare för EN-EL3e, Nikon). En laddplatta + plus sladd. Kostade sammanlagt ca 400 kr och den fungerade inte! Var väldigt skeptisk från början då hela skiten var plastig. Den står bara och blinkar men den laddar inte batteriet, till och med när man tar ut batteriet blinkar den.

Hur hittar jag ORGINAL laddaren till Nikon D90? Tänker inte beställa någon skit från ebay eller amazon, hur hittar jag orginal laddaren?

Snälla, hjälp!!!

Allt på ebay är inte skit. Köpte själv en orginalladdare till just D90 på ebay för nån hundring för ett par månader sedan.

Den står bara och blinkar men den laddar inte batteriet, till och med när man tar ut batteriet blinkar den.
Alltså, den ska blinka när den laddar. Att den sedan fortsätter blinka när man tar ut batteriet beror på att det tar några sekunder innan den märker att batteriet är borta.

Hur hittar jag ORGINAL laddaren till Nikon D90? Tänker inte beställa någon skit från ebay eller amazon, hur hittar jag orginal laddaren?
På eBay. Allvarligt alltså. Om det är någonstans som du kan hitta en begagnad och fungerande originalladdare till ett överkomligt pris så är det på eBay.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar