Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon-Brukare

Produkter
(logga in för att koppla)

BÅS

Aktiv medlem
Jag undrar om det finns intresse för att gemensamt träffas och förkovra sig på Nikons produkter.
Själv har jag en D200 + Capture NX.
Om vi blir några stycken skulle vi då kunna träffas och utbyta erfarenheter om kameran och dess bildbehandling.
För att de skall bli enkelt och inte för mycket åka är det väl läpligt att Du är bosatt runt om Södertälje.

Hör av Dig

Bengt-Åke 65

Senast ändrad:
Kul ide. Lite av en fotoklubb eller? Har faktiskt länge funderat på att gå med i en sådan men det har aldrig blivit av. Alltid roligare att göra saker i grupp än vara själv. Jag är väl en sådan där flockmänniska......

D2X med en uppsjö gluggar

mankan 40

Inte direkt en fotoklubb men man skulle väl kunna träffas och utbyta erfarenheter och se vad ded slutar med.
Vi skulle ju kunna växla att träffas hos varandra då vi har tillgång av en dator.
Om det dessutom finns intresse skulle vi oxså göra utflykter.

Senast ändrad:
Du har säkert mkt att komma med Simon med tanke på din iriktnig och ålder. Det skulle säkert gen en gubbe som mig massor av tips

Brukar vara roterande på må-to, första vardagen i månaden. För mars är det den första onsdagen. Från 18. Men håll koll på trådarna i Mosebacke, där brukar det komma upp en lista någon vecka innan.

Im in ... låter intressant detta. Bor dock en bit bort men jobbar för mycket i S-tälje ;)

D70/D200 + med en del gluggs

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar