Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
nikon 18-70DX begagnad?
- Trådstartare emil t
- Start datum
Arleklint
Aktiv medlem
Testa på prylmarknaden
http://www.fotosidan.se/classifieds/
http://www.fotosidan.se/classifieds/
dumbo
Aktiv medlem
På blocket får du säkert ut 4000kr för den.
Men 2500kr verkar väl rimligt om den är i vettigt skick. Den kostar ju typ 3600kr ny. Med rätt köpare kan du säkert från ut lite mer än 2500kr.
Tror du inte att du kommer att sakna vidvinkeln när till 18mm?
50mm:n skulle då iaf jag behållt. Liten, lätt snabb, ljusstark och väldigt skarp, även om tamronen åxå är både snabb, ljusstark och skarp.
1.8 ger ju en hel del mer ljus än 2.8 dock.
Men 2500kr verkar väl rimligt om den är i vettigt skick. Den kostar ju typ 3600kr ny. Med rätt köpare kan du säkert från ut lite mer än 2500kr.
Tror du inte att du kommer att sakna vidvinkeln när till 18mm?
50mm:n skulle då iaf jag behållt. Liten, lätt snabb, ljusstark och väldigt skarp, även om tamronen åxå är både snabb, ljusstark och skarp.
1.8 ger ju en hel del mer ljus än 2.8 dock.
emil t
Aktiv medlem
Ja jag funderar. Jag tycker bilderna blir så jäkla skeva i 18mm läget. Jag kanske kommer sakna det lite, men jag trösta mig med att bilden jag missar inte skulle blivit så värst intressant.
Jag älskar 50mm:n och har blivit helt såld på überskärpa, ljusstyrka och kort dof. Därför har jag fastnat för tamronen som erbjuder lite flexibilitet. Ett annat alternativ är ju förstås att köpa en Nikkor 24D 2.8 och bara köra fast optik, men den är ju lika dyr som zoomen.
Kan tyvärr inte ha alltihop. Måste byta bort något.
Jag älskar 50mm:n och har blivit helt såld på überskärpa, ljusstyrka och kort dof. Därför har jag fastnat för tamronen som erbjuder lite flexibilitet. Ett annat alternativ är ju förstås att köpa en Nikkor 24D 2.8 och bara köra fast optik, men den är ju lika dyr som zoomen.
Kan tyvärr inte ha alltihop. Måste byta bort något.