Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nikkor Z 24-200/4,0-6,3 VR S
- Trådstartare Goooran
- Start datum
horvendile
Aktiv medlem
Nikon har bekräftat att den är försenad.
Nikon NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR lens: delayed - Nikon Rumors
Nikon Japan issued an apology for delaying the latest Nikon NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR lens: Apology and announcement for postponing the launch of the NIKKOR Z 24-200mm f / 4-6.3 VR April 16, 2020 Product information Thank you for using Nikon products. For the Nikkor lens “NIKKOR Z 24-200mm f...
nikonrumors.com
Goooran
Aktiv medlem
Hej Dan, du och jag jobbade tillsammans en kort period på Optonova.Nikon har bekräftat att den är försenad.
Nikon NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR lens: delayed - Nikon Rumors
Nikon Japan issued an apology for delaying the latest Nikon NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR lens: Apology and announcement for postponing the launch of the NIKKOR Z 24-200mm f / 4-6.3 VR April 16, 2020 Product information Thank you for using Nikon products. For the Nikkor lens “NIKKOR Z 24-200mm f...nikonrumors.com
Detta objektiv förväntas dyka upp i april.
Hittar inga tester, varken svenska eller utländska.
Någon som vet om det blivit försenat?
Även om det hade dykt upp nu i april hade de nog varit lite tidigt att förvänta sig ett färdigt test förrän ett par veckor efter att det det börjat säljas
Men misstänker att alla tillverkare har fått skjuta på en massa lanseringsplaner den här våren och det av många orsaker: komponentbrist, att egna personalen kanske helt eller delvis inte kan vara på jobbet och inte minst att efterfrågan just nu antagligen är extra låg.
Men det där är ett objektiv jag själv är mycket nyfiken att testa - det har helt klart potentialen att bli ett smart rese- och fjällvandringsobjektiv.
horvendile
Aktiv medlem
Hej Dan, du och jag jobbade tillsammans en kort period på Optonova.
Å, hej Göran!
(sorry för OT alla andra)