Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ni som bor i Kalmar med omnejd - lystring!

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Aktiv medlem
Vill bara upplysa er om att naturfotografen Claes Grundsten ska hålla ett föredrag/bildvisning här i Kalmar i kväll (24/1). Det blir säkert en mängd natursköna bilder man kan inspireras av. Väl mött gott folk!

Tid: 18.30

Plats: Jenny Nyströmsskolan (i Kalmar)

Entréavgift: 50:-

/Jonas

Var det några av er här från fotosidan (vilket jag antar) som var på bildvisningen?

Det blev som väntat en trevlig stund med ett flertal riktigt bra och inspirerande bilder. Uppslutningen var bättre än vad jag faktiskt hade väntat mig..uppskattningesvis 150-200 personer.

Bildvisningen varade ca 1,5 timme och materialet spände över ett flertal av Claes Grundstens många vandringar i världen. Allt i från det svenska Sarek till Afrika och Australien. Det var dock inte bara bilder från vandringar, utan också bilder tagna under paddling och långfärdsskridskoåkning i Stockholms skärgård. En del i bildvisningen handlade om Tyresta nationalpark och de naturvärden som finns där.

Avslutningsvis var det också diverse utlottningar på entrébiljetterna. Priserna bestod av fjällmat, fotoböcker, ryggsäckar och en skaljacka.

Det hade varit intressant att höra synpunkter från er andra vad ni tyckte om föredraget. Om ni nu var där.. ;-)

/Jonas

ANNONS