Annons

Naturfotokurs

Produkter
(logga in för att koppla)

tavvas

Aktiv medlem
Jag har länge längtat efter att delta i en "naturfoto" kurs. Jag har behov av kunskap, tips och inspiration.Idag var det meningen att jag skulle ha varit utanför Luleå på en endagars kurs. Tyvärr hamnade min son på sjukhus i gårkväll, så det blev ingen resa av.
Jag har letat på nätet, antingen är utbudet inte så stort eller så är det jag som söker fel eller dåligt. Jag undrar om någon har tips på kurser. Jag har hittat några kurser i södra delarna , själv bor jag i norr, men jag åker gärna en god bit//Brita

Foto kurs

Jan Gustafsson arrangerar under höstarna foto kurser i Tibro och i Tiveden. Jan Gustafsson hittar du som medlem här på Fotosidan, det finns även en "intressegrupp" här på fotosidan med medlammar som gått Jans kurser. Du hittar även om kurserna på hans hemsida "jangustafsson.se". Kurserna är från fredag till söndag. Jag kan rekomendera dessa kurser.
mvh Lennart

På Ramundberget brukar det vara en fotovecka varje sommar med utflykter, bildvisning och teori om fotografering.
Studiefrämjandet i Stockholm brukar ordna naturfotokurser, kanske Studiefrämjandet i andra orter gör detsamma.

Jag har ingen personlig erfarenhet av dem, men tycker att Terje Hellesös kurser verkar spännande. Har för mig att det finns nån tråd här på FS om detta. www.helleso.se

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar