Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfotobokcirkel Malmö/Lund 2010

Produkter
(logga in för att koppla)

cecber

Aktiv medlem
Bokcirklar är ju väldigt trendiga och populära just nu. Vad sägs om en naturfotobokcirkel i Malmö/Lund-området? Jag känner att det hade varit väldigt intressant och lärorikt att diskutera bilder på ett sådant sätt.

Jag tänker att syftet med cirkeln skulle vara att vi tillsammans lär oss mer om naturfotots både nutid och historia. Vi kan ses på pub/fik i centrala Malmö eller Lund under enkla former var sjätte vecka ungefär.

Nu är ju inte fotoböcker i pocketprisklassen så vanliga, så det kanske blir dyrt att köpa en ny fotobok till varje träff. Men man kan lösa det på lite olika sätt, man kan ha teman där man presenterar egna favoriter för varandra, man kan ha fotografers webbsidor som utgångspunkt o. s. v.

Finns intresse för detta?

Jag samkör detta inlägg på fotosidan.se biofoto. se naturfotoforum.se och i min blogg cecber.blogspot.com

Min mejl: [email protected]
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.