Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nakenfoto i Bagarmossen. Ikväll.

Produkter
(logga in för att koppla)

KGS

Aktiv medlem
Ha! tänkte väl rubriken skulle locka just dej... kl 22.30, TV2 ikväll...

"Jennie Rehbinder skapar konst med blottade kön. Hon är en kreativ och skapande människa. Lusten till fotografin har alltid funnits där, men de senaste åren har hon vågat mycket mer. Idag tar hon bilder på nakna människor. Erotiska bilder som hon hoppas skall väcka lust utan att vara för exploaterande"

Se o lär ;-)

Om du läser det här försent så går programmet i repris imorgon 19.30 och den 13 dec 00.20

Aaaargh, då hinner jag inte ens jobba klart ju. Ställer klockan så jag kommer ihåg att pausa. Tack för tipset.
/Lotta (läser aldrig programtablåer, bara för att få annat gjort;))

Visar väl att behovet att se nakna killar e stort... för det var mest såna hon plåtade...

Fast hon är medlem här på sidan också. Jag minns att jag kommenterat nån en gång iaf. Att karlar plåtas mest beror väl kanske på att det könet hellre skyltar med sina intima delar eller, och att tjejer sen lyckas framställa det utan att det blir porr för det också?

För den delen behövs nån som jämnar ut med alla flickbilder..

Senast ändrad:
ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar