Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nån som fått leverans från Rajala nyligen?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lysmask

Avslutat medlemskap
Verkar gå småsegt för min del att få någon leverans, trots att kameran är markerad som i lager.
I kundservice svarar man undvikande och klagar man på hög beläggning men det har det isåfall varit i tre veckor snart, har löpande kontakt med dem med ett par dagars mellanrum.

Är det nån här som shoppat nåt nyligen och fått leverans? Är nyfiken på om de har nåt allmänt strul eller bara är allmänt oförmögna att leverera just min order.

Låter som min erfarenhet när jag försökte köpa A7R3 på kampanj. Får en att tro att de gör detta medvetet.

/Stefan

Verkar gå småsegt för min del att få någon leverans, trots att kameran är markerad som i lager.
I kundservice svarar man undvikande och klagar man på hög beläggning men det har det isåfall varit i tre veckor snart, har löpande kontakt med dem med ett par dagars mellanrum.

Är det nån här som shoppat nåt nyligen och fått leverans? Är nyfiken på om de har nåt allmänt strul eller bara är allmänt oförmögna att leverera just min order.

Ja,dom har ju uppenbarligen inte kameran hemma som dom säger!

Avbeställ och handla från en firma som sköter sig!

Ja det borde man väl egentligen göra. Dagens bud är att den ska gå imorrn men det sa de förra veckan med iofs.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar