Annons

Nån från chalmers/gu/eller den åldern ungerfär

Produkter
(logga in för att koppla)

HenrikMorck

Aktiv medlem
Tänkte att de kunde vara roligt att snacka/fota med/dricka en öl/kaffe med någon i ca 21-28 åldern. Vill inte verka picky men alltid när man frågar så är folk väldigt mycket äldre. Nu tycker jag iof inte det är fel med äldre personer :D...vore dock trevligt med någon som iaf är nära spektrumet av ens egen ålder, 25.
 
Har mitt kontor på Chalmers-området. Nyligen flyttat till Göteborg och fotandet har hamnat lite efter. Är iaf 22 år för tillfället.
 
Jag pluggar på Chalmers, läser på V.
Pluggar mer än jag fotar just nu men fotade en miniracingtävling i helgen, det var lite körigt eftersom jag körde också.

edit: 23 år:)
 
Jag läser andra året på Z och försöker fota när jag har tid och lust. Men jag är "bara" 20 år. :)
 
Ytterligare en 21-åring här!
Är "mellan två jobb" just nu, så tid finns det gott om.

Har inte börjat studera än, men jag är iaf i "rätt" ålder. =)
 
Jag är med på en "Chalmers-träff". Har läst 4 år på Z, har för närvarande lite studieuppehåll i väntan på x-jobb.

Är 25 förresten =)
 
Om ni pluggar på Chalmers finns där flera fotoföreningar, t.ex. Chalmers Film- och FotoCommitté (CFFC) som jobbar med att dokumentera kårens verksamhet för sina medlemmar. Det är mycket kalas och konsertfoto men även uppdragsfotografering åt kåren, skolan och externa uppdragsgivare. Förbannat skoj helt enkelt!

//Emil
ordf. CFFC 2003-2004
 
Hej, jag kan tänka mig att hänga på. Hade varit roligt att träffa lite fler fotointresserade och kanske gå ut och knäppa lite.
För er information så läser jag fjärde året på E, 24 år gammal.
 
HenrikMorck skrev:
Oh....berätta mer...låter väldans intressant