Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

något att säga om s45:an??

Produkter
(logga in för att koppla)

internetper

Aktiv medlem
Hej,
Jag tycker det är lite tråkigt att det bara pratas om 330d och 10d. Därför undrar jag om det är någonm som har en s45:a och har något att säga om den.
Jag har en, och jag gillar den.
Dock inte de vita fläckarna.

Nu tar vi och startar upp en diskussion om en ny modell!!!

Jag har bara gott att säga om s45an :D Den fick mig att börja fota, ett intresse som legat i dvala. Med den tjänade jag dessutom de pengar jag behövde för att köpa min 300D. Nu lever den i högsta välmåga hos min syster.

Men jag blev nyfiken; vita prickar??

det är som vita rosor som uppstår när man har vidvinkel och lågt bländartal med blixt. När det är lite dampartiklar i luften reflekteras de och framstår som vita rosor...

Här bor det bara Canon, ... och en Yashica Electro och en gammal Pentacon Six på prov. Allt Nikon är väck o sålt. D70 kändes inte alls mer gedigen, tyckte jag. Ett extra hjul var bra, men annars; lite större plastbit med annan färg.

ANNONS