Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon utnyttjar mitt namn...

Produkter
(logga in för att koppla)

JennieNilsson

Ny medlem
Hej!

En annons ligger ute på er annonsdel i mitt namn, det står att jag säljer en EOS 20D för 10000kr, vilket verkar vara ett väldigt lågt pris för kameran! Det är alltså inte jag som har lagt ut den här annonsen, den personen som har gjort det har antagligen hämtat mina adressuppgifter på internet, för det står att jag bor i Hässleholm och det stämmer med verkligheten, dock så har jag ingen och har aldrig haft någon EOS 20D!

Är det vanligt med att folk lägger in annonser i andras namn här? Vill ju inte hamna i något trubbel om någon skulle betala pengar till denna fiktiva person!

Mvh Jennie (den riktiga)

Det är ovanligt - det har förekommit en gång mig veterligen, då det var en bedragare.

Jag har spärrat annonsen och den "andra" Jennie.

En ren gissning från mig är att "bedragaren" har registrerat sig som Jennie Nílsson, fast med ett annat användarnamn. Man kan ju inte köra med unika personnamn, hur många "Anders Nilsson" finns det inte?

Edit: 37 stycken "Anders Nilsson" på sidan just nu :D

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto