Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som handlat från denna affär ???

Produkter
(logga in för att koppla)
Ser inte seriöst ut. Jag skulle inte handla där utan några (mer än en) bra referens.
 
Om du har gott om pengar och du kan bli av med några tusen i fickpengar tycker jag garanterat du ska handla där :-D

titta in, och dom kallade en nikon d200 för coolpix L2 på första sidan enligt bilden, när man sedan klicka på bilden så var det fortfarande en d200 fast dom beskrev en coolpix L2.
 
Haha Canon EF 300mm f/2.8 L kostar 560 euro och kostar runt 50 papp i sverige :D. Canons mark III kostar endast 340 euro, haha.

Jag skulle inte beställa något därifrån, lär ju inte direkt vara trygg e-handel.

Det värsta som kan hända är inte att de tar en tusing eller två, utan att de kanske drar 25 lök eller mer :p
 
De säljer fortfarande PowerBook G4... låter som om sortimentet inte är helt uppdaterat!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.