Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som fått sin efterlänktade Canon S-60?

Produkter
(logga in för att koppla)

PixelGubben

Avslutat medlemskap
Jag undrar om någon ännu har hunnit få sin efterlängtade Canon PowerShot S60 ännu. Kameran har ju börjat levereras ute i vida världen och den borde väl dyka upp här i sverige också.

MM, ris o ros! Håller med! Bilderna är alldeles för dåliga i kanterna för att jag ska tycka att den är toppen!! =(
Nu vet jag inte om jag ska köpa den, eftersom den är inte helt perfekt, att missa kantskärpa är klantigt av Canon!

KÖPT!

Men nu har jag trotts allt köpt S60!
S60 har nästan allt jag vill ha, den är tillräckligt liten för att det ska gå att trycka ner den i fickan samtidigt som den har alla manuella funktioner (som jag knappt kan använda).
Jag är som sagt nybörjare, så det kommer ta ett bra tag innan jag har lärt mig fota!

Lök och grädde

Jag tror absolut att du blir nöjd. Recensioner skall tas med ett par nävar salt. Letar man efter den perfekta produkten så borde man kanske handla med diamanter, dyra diamanter. Din bild påvisar samtidigt både löken och grädden med digitala ps kameror. Pga av den pyttelilla bildsensorn så blir brännvidden väldigt kort. Trots att din bild är tagen på bländare 2.8 så uppvisar den en hel del skärpedjup, vilket i vissa situationer kan vara hämmande. Men man kan som bekant inte både ha hålet och äta det.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar