Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon med erfarenhet av netoutlet?

Produkter
(logga in för att koppla)

aasaboe

Aktiv medlem
Sitter och kollar priser, på www.netoutlet.se verkar det vara låga sådana, och det gillar man ju. Men jag gillar även att det fungerar bra med leverans och sådant, kan vara värt en slant att slippa strul. Någon som har erfarenhet av netoutlet?

Tack Thomas! De tre på prisjakt såg jag, de äldre var negativa och den nyare positiv så jag tänkte att de kanske klättrat på kvalitetsstegen, men den på Pricerunner (som jag missat) skickade ju ned dem rejält. Sådant vill man definitivt inte vara med om...

De visar priser utan moms, det märkte du kanske?
Och så har de minus i lager på en del produkter!

Jag kollade på vad folk tyckte på Pricerunner och Prisjakt, och jag får intrycket att det är den typen av företag där allt går snabbt och smidigt så länge det inte blir några problem. Blir det problem så har de telefontid 2 timmar / dag, och kanske inte så stor vilja/vana att lösa de problem som uppstår.

Det får vara billigt om jag skulle handla där, och kontant betalning vid leverans.

Det där med momsen missade jag faktiskt i går kväll, var väl jultrött. Borde ha reagerat på att priset var c:a 20% lägre än något annat av de lägsta. Ett sätt att hamna högt i "lågprislistan" kanske, men mig gör det bara förbaskad.

Nå, det kan kvitta nu, har beställt min eos 30D på Inwarehouse, dem har jag goda erfarenheter av. Återstår att jaga rätt på någon som har den önskade extraoptiken på lager eller får hem snabbt. Ser ut att inte bli helt enkelt...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar