Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nå, nationellt (SWE) FotoFika på Photokina?

Produkter
(logga in för att koppla)

ulfaspen

Aktiv medlem
Några fler som skall besöka Photokina 2010?

Då är frågan bara så enkel som:
Skall vi ta en fika ihop under mässan? Vi träffas på första fiket till höger om södra entrén kl. 10.00 alt. tre fikat.

Kom om du har lust att tala lite svenska som omväxling, å tjöta om nå't;)
(det står en liten svensk flagga på bordet)

Sauerkraut und shinken mit bier inmundigar vi inne i Alt Stadt.
 
Några fler som skall besöka Photokina 2010?

Då är frågan bara så enkel som:
Skall vi ta en fika ihop under mässan? Vi träffas på första fiket till höger om södra entrén kl. 10.00 alt. tre fikat.

Kom om du har lust att tala lite svenska som omväxling, å tjöta om nå't;)
(det står en liten svensk flagga på bordet)

Sauerkraut und shinken mit bier inmundigar vi inne i Alt Stadt.

Hej,
Har tänkt att gå dit på tisdagen och skulle kunna tänka mig en kaffe. Tittar förbi och ser om jag ser en svensk flagga.
Saurkraut und Haxe skulle jag kunna tänka mig men eftersom jag har min pappa på besök här nere den veckan så får blir det nog ngt med honom efter mässan.

/Conny
 
Hej,
Har tänkt att gå dit på tisdagen och skulle kunna tänka mig en kaffe. Tittar förbi och ser om jag ser en svensk flagga.
Saurkraut und Haxe skulle jag kunna tänka mig men eftersom jag har min pappa på besök här nere den veckan så får blir det nog ngt med honom efter mässan.

/Conny


Verkligen trevligt med en Kölnbo!
 
Vi är ett gäng från Ljungby fotklubb som kommer att strosa runt på fredagen och lördagen. Ser vi en svensk flagga så får vi väl presentera oss.
 
Café Illy is the place to Fika i Eau de Cologne

Vi parkerar alltså en liten Svensk bordsflagga på Café Illy vid den södra entrén till mässan och siktar på att hålla utsikt efter fikasugna trevliga vikingar :)

Både klockan 10.00 och 15.00, väl mött!
 

Bilagor

  • illy.jpg
    illy.jpg
    15 KB · Visningar: 118
Tack för den, IDIOT!

Jahapp, så kom jag i god tid till tre fikat och flaggan stod kvar på det lilla ståbordet(hade frågat personalen).

Gick bort för att beställa min personliga tshirt fem minuter, och vad händer?

Någon passade på att stjäla flaggan och det ditsatta visitkortet igår (lördag), suck!
 
ANNONS