Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

När kommer chatfunktionen?

Produkter
(logga in för att koppla)

Fac Similis

Aktiv medlem
Låt mig säga att fotosidan.se är fantastisk. Att kunna sitta i timmar och bara njuta av andras bilder och därtill få möjlighet att ladda upp sina egna och få bedömningar och berömningar.

Man blir tjenis med en del medlemmar och far på fotoexkursion med andra. När forumen eller kritikerrummen hettar till tror jag att det behövs realtid för att förklara och förlåta.

Tänk att befinna sig i ett chatrum där alla i rummet ska ge kritik på bilder som delas ut i chatrummet - i realtid

Jag sökte på foruminlägg om chat och hittade en från 2001 och frågan då var hur förnyelsen skulle se ut på fotosidan.se. Är ni kvar där än?

Ni kanske ska våga er på att prova en chatfunktion den kan ju bara floppa?
En succé kanske är jobbigare att veta att den inte infördes 2001?

Lite tankegodis bara...

Finns i menyn "Forum". Det finns två chattar, dels "#fotosidan" som är lugnare och enbart för fotodiskussioner. Bjud dit någon du vill snacka med tex.

Sedan finns det ett gäng som har kanalen #foto på samma server, en mer öppen kanal där det är fritt att snacka om vad som helst. Livligare och socialare,men inte alltid om foto.

Dock vart jag påmind om att vår Java-baserade klient inte är reggad än... Någon som sett någon bättre.

Snacka om att man inte har en aning om fotosidans kapacitet!

Jag ber om ursäkt för att jag har så dålig koll på sajten och att jag hasplar ur mej saker som uppenbarligen redan exiterar. (Huh, pinsamt) |-I

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar