Fac Similis
Aktiv medlem
Låt mig säga att fotosidan.se är fantastisk. Att kunna sitta i timmar och bara njuta av andras bilder och därtill få möjlighet att ladda upp sina egna och få bedömningar och berömningar.
Man blir tjenis med en del medlemmar och far på fotoexkursion med andra. När forumen eller kritikerrummen hettar till tror jag att det behövs realtid för att förklara och förlåta.
Tänk att befinna sig i ett chatrum där alla i rummet ska ge kritik på bilder som delas ut i chatrummet - i realtid
Jag sökte på foruminlägg om chat och hittade en från 2001 och frågan då var hur förnyelsen skulle se ut på fotosidan.se. Är ni kvar där än?
Ni kanske ska våga er på att prova en chatfunktion den kan ju bara floppa?
En succé kanske är jobbigare att veta att den inte infördes 2001?
Lite tankegodis bara...
Man blir tjenis med en del medlemmar och far på fotoexkursion med andra. När forumen eller kritikerrummen hettar till tror jag att det behövs realtid för att förklara och förlåta.
Tänk att befinna sig i ett chatrum där alla i rummet ska ge kritik på bilder som delas ut i chatrummet - i realtid
Jag sökte på foruminlägg om chat och hittade en från 2001 och frågan då var hur förnyelsen skulle se ut på fotosidan.se. Är ni kvar där än?
Ni kanske ska våga er på att prova en chatfunktion den kan ju bara floppa?
En succé kanske är jobbigare att veta att den inte infördes 2001?
Lite tankegodis bara...