Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Musikvideo i "Corbijn-svartvitt"...

Produkter
(logga in för att koppla)

Spygg

Aktiv medlem
Ja... rubriken säger väl egentligen allt.
Har gjort en musikvideo åt den nya gruppen Nåden med bland annat Sebastian Karlsson från Idol 2005, som nu för första gången sjunger på svenska. Plåtad med min Canon 7D på nollbudget i en lägenhet på Södermalm i Stockholm, och sedan klippt i Premiere Pro CS6 med lite hjälp av After Effects CS6 för skyltarna de håller i händerna. Den enda önskning bandet hade var att den skulle vara "Anton Corbijn-svartvit", vilket var svårare att få till än jag trodde, men efter mycket pillande i Magic Bullet tycker jag att jag fick till det rätt bra, och bandet själva är supernöjda. Men vad tycker NI, kära fotokunniga?

http://www.fotosidan.se/pools/view/17053/2924398.htm

Om jag nu går under kategorin fotokunnig så kan jag bara säga att jag tycker låten var kanon och filmen likaså. Härligt jobbat!

Kungen var ändå trummisen :)

Ja... rubriken säger väl egentligen allt.
Har gjort en musikvideo åt den nya gruppen Nåden med bland annat Sebastian Karlsson från Idol 2005, som nu för första gången sjunger på svenska. Plåtad med min Canon 7D på nollbudget i en lägenhet på Södermalm i Stockholm, och sedan klippt i Premiere Pro CS6 med lite hjälp av After Effects CS6 för skyltarna de håller i händerna. Den enda önskning bandet hade var att den skulle vara "Anton Corbijn-svartvit", vilket var svårare att få till än jag trodde, men efter mycket pillande i Magic Bullet tycker jag att jag fick till det rätt bra, och bandet själva är supernöjda. Men vad tycker NI, kära fotokunniga?

http://www.fotosidan.se/pools/view/17053/2924398.htm

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar