Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mot Ny Årstid

Produkter
(logga in för att koppla)

Wild Rose

Aktiv medlem
Just nu längtar jag efter våren väldigt mycket.
Här uppe är denna årstid väldigt trist. Finns inget att fota i naturen eftersom allt bara är vit och vitt och åter vitt.
Det finns inga insekter, jo småfåglarna förståss =)

Jag önskar ibland att jag bodde i södra Sverige denna årstid.
Men våren har börjat visa sig lite grann och ge mig hopp om att den kommer! Men ack, varför måste jag vänta så länge innan den står i fulla blom?

Jag vill ligga på mage i gräset och fota allt som finns i gräset.

Jag vill besöka en äng med sommarens alla blomster och fota.

Jag längtar tills jag kan börja lära mig fota fjärilar och andra insekter och växter.

Jag längtar tills havet har öppnat sig så jag får fota vågorna.

Jag vill ligga ute på ballkongen i hängmattan och filosofera medans svalorna flyger förbi.

Med andra ord så är jag ganska spyless just nu.

Spyless på vintern som aldrig verkar ta slut.

Spyless på att inspirationen till att fota är väldigt låg just nu

/Anna som längtar efter VÅREN

"Just nu längtar jag efter våren väldigt mycket.
Här uppe är denna årstid väldigt trist. Finns inget att fota i naturen eftersom allt bara är vit och vitt och åter vitt.
Det finns inga insekter, jo småfåglarna förståss =)
Jag önskar ibland att jag bodde i södra Sverige denna årstid."

Intressant! Jag tycker tvärtom! Här nere är det ju bara brunt och trista tomma grenar. Däruppe är det ju det vita man kan få hur snygga bilder som helst med. Kanske inte BARA med vitt men ändå!

ANNONS