Annons

Modell söker fotograf i Karlstad!

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej där.

Jag är en snart 20 år gammal student/fotograf/modell som söker en fotograf i Karlstad som skulle kunna tänka sig att fotografera mig (kostnadsfritt, alltså att fotografen får göra vad han vill med bilderna, minns inte riktigt vad denna typ av jobb kallas). Detta är ett bra tillfälle för sig som både fotograf och för mig som modell att utöka sin portfolio.

Mitt enda önskemål är att du ska vara erfaren och driven fotograf som har fotograferat modeller tidigare och som kan dirigera och tipsa om hur man ska se ut framför kameran på bästa sätt.

Jag har en speciell alternativ klädstil och gillar att experimentera med extremt smink, hår och höga klackar.
Jag föreslår även att vi bestämmer ett möte och kommer överens om vad för arbete vi ska utföra eftersom jag har en hel del idéer och inspirationskällor jag vill utgå ifrån och behöver en professionell blick på det hela.

Låter det intressant?

citerar det som står bara lite högre upp på sidan

Lägg ej in jobbannonser här
Forumet är ej till för att erbjuda sina tjänster eller söka modeller till plåtningar. Använd istället Köp / Sälj där det även finns kategorier för Jobb finnes/sökes

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar