Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Modell för uppdrag
- Trådstartare tomasbz
- Start datum
pellepiano
Aktiv medlem
Den största sajten med modeller och fotografer är www.modellbilder.se
Där kan man söka efter modell efter stad eller län eller lite hur man vill. De flesta jobbar TFP, dvs att bilderna är de enda valutan som används.
Där kan man söka efter modell efter stad eller län eller lite hur man vill. De flesta jobbar TFP, dvs att bilderna är de enda valutan som används.
apersson850
Aktiv medlem
Rommel
Avslutat medlemskap
Det är inte tfp jag syftar på...
Men tack ändå, ska kolla runt lite..
Vad syftar du på då?
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=55.933864,14.309864
-
/Stefan R. Nilsson
Http://digitaliz.se
Http://blogg.digitaliz.se
peter bohman
Aktiv medlem
Jag undrar bara var man kan hitta en modell man kan anlita för ett uppdrag, ej tfp, pch inte på modellbilder..
http://www.elitemodel.se/
Inte billiga, men bäst.
pellepiano
Aktiv medlem
tomasbz
Aktiv medlem
Går det att anlita dom som privatperson?
fredrikb81
Aktiv medlem
Jag undrar bara var man kan hitta en modell man kan anlita för ett uppdrag, ej tfp, pch inte på modellbilder..
Du vill ha en modell, fast inte för modellbilder? Kanske lättare om du beskriver lite vad det är för typ av modell du är ute efter, eftersom det verkar vara nåt speciellt?
pellepiano
Aktiv medlem
Går det att anlita dom som privatperson?
Det är möjligt att det inte går, eller så går det. Ring och kolla. Kan vara värt ett försök. De har massor av modeller. 57 88 00 00
tomasbz
Aktiv medlem
Det är möjligt att det inte går, eller så går det. Ring och kolla. Kan vara värt ett försök. De har massor av modeller. 57 88 00 00
Jag tror inte det går, men jag slängde iväg ett email iallafall..
Rommel
Avslutat medlemskap
Vad är det för fel på "vanliga" modeller?
En amatörfotograf kan vara betydligt duktigare än en yrkesfotograf och samma sak gäller för modellerna. Finns många modeller som är riktigt duktiga som gillar posera för skojs skull för bra bra bilder.
Gäller att hitta den rätte. Du får helt enkelt prata/intervjua dom och se om de passar ditt ändamål.
/Stefan
En amatörfotograf kan vara betydligt duktigare än en yrkesfotograf och samma sak gäller för modellerna. Finns många modeller som är riktigt duktiga som gillar posera för skojs skull för bra bra bilder.
Gäller att hitta den rätte. Du får helt enkelt prata/intervjua dom och se om de passar ditt ändamål.
/Stefan