Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Minolta dynax7
- Trådstartare Conny
- Start datum
Maverick
Aktiv medlem
Jag har ite skrivit in min recension ännu i avvaktan på att smälta intrycken. Jag har en limited modell så den skiljer sig lite men inte mycket.
Min erfarenhet är att den är mycket snabb att arbeta med när man väl gjort de grundläggande inställningarna. Mycket snabbare än till exempel 700si. Utan vertikalgreppet kan jag dock tycka att det är lite obalanserad och lite för liten för att ligga bra i händerna. Då har jag ändå inte särskilt stora händer.
Jag ångrar inte mitt köp.
Mvh
Maverick
Min erfarenhet är att den är mycket snabb att arbeta med när man väl gjort de grundläggande inställningarna. Mycket snabbare än till exempel 700si. Utan vertikalgreppet kan jag dock tycka att det är lite obalanserad och lite för liten för att ligga bra i händerna. Då har jag ändå inte särskilt stora händer.
Jag ångrar inte mitt köp.
Mvh
Maverick
Swatcher
Medlem
Jag måste bara skriva att jag blir så glad när jag läser inlägg av Minolta-ägare. Känner mig ibland alldeles överkörd av alla Nikon-fantaster som skriker F80 så fort man pratar om att byta upp sin Minolta till en bättre kamera Det är lite som inom publishing... Har man ingen Mac så får man inte vara med de stora pojkarna och leka.
Jag funderade själv en (väldigt) kort stund på Nikon, men jag tycker nog inte att det är värt pengarna, och om man tittar på de fina betyg som Dynax 7 har fått så tvekar i alla fall inte jag längre. (Var dessutom och klämde på ett ex i en fotobutik i Mölndal för ett tag sedan och blev kär på stört! Nu sparar jag för fullt.)
Minolta rules!
Jag funderade själv en (väldigt) kort stund på Nikon, men jag tycker nog inte att det är värt pengarna, och om man tittar på de fina betyg som Dynax 7 har fått så tvekar i alla fall inte jag längre. (Var dessutom och klämde på ett ex i en fotobutik i Mölndal för ett tag sedan och blev kär på stört! Nu sparar jag för fullt.)
Minolta rules!