Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Minolta 50mm 1,7

Produkter
(logga in för att koppla)

christianhylse

Aktiv medlem
Ja,
vet att det här objektivet hyllats flera gånger här på forumet (och i testerna), MEN - nu har jag fått mitt från England, perfekt skick och ett bra pris (880 kr med frakt) och jag måste säga - efter att ha stånkat med DYNAX 5ds kitobjektiv ett halvår (28-80mm) att - halleluja, vilken skillnad.
Plötsligt gick att ta respektabla konsertbilder i dåligt upplyst miljö, för att inte tala om middagsbilderna från släktkalasen.

Och porträttbilderna - OJ, vad bra!
---
ja,
finns inte ens en fråga i det här inlägget.
Vill bara tipsa andra Dynax5d-ägare att gömma kitobjektivet i garderoben och införskaffa en 50mm-objektiv.
Går att hitta på ebay.com, ebay.co.uk eller www.ebay.de för runt en tusing inklusive frakt.
Och tänk på att skatt INTE tillkommer när man beställer från ett annat EU-land (till skillnad från då man köper via USA.)

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar