ANNONS
Annons

Min hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Jonas,

Jag tycker den ser bra ut, snygg design, bra med så många bilder i galleriet tycker jag. Det var lätt att hitta på den också!

Ett litet frågetecken är dock pop-up-rutorna när man klickar på en bild i galleriet - för att förstora den. Tänk på att fler och fler (som jag)har "ad-blockers" m.m. (finns i Norton Antispam) och då kan jag inte öppna dem om jag inte stänger av programmet - kan vara värt att fundera på! Annars är ju lösningen suverän med ett sådant javascript (använder det själv på en del hemsidor) då man kan speca storleken på fönstret som öppnas osv.
 
Tycker den ser bra ut.

Kategorisera dock upp ditt galleri i flera undersidor. Listan på bilder blir lite väl lång. Dessutom finns det folk på vanliga modem och då kan det ta tid att ladda in hela den sidan.

Om du nu vill ha popup (vilket jag personligen ogillar) så ha ett javascript som lägger alla bilder i samma popup, nu öppnas alla i varsina nya fönster....jobbigt!

Annars snygt och stilrent!

MVH
Erik Tinnerwall
http://www.eriksgallery.com
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.