Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Menyerna inte alltid överst.

Produkter
(logga in för att koppla)

davidh

Aktiv medlem
Hej på er!

Har upptäckt en grej!
Ibland när man skall använda sig av menyerna så ligger dessa bakom bilderna. Hände precis när jag var inne på 'söka bilder' och gick upp till menyn, då går det lixom inte att se menyn. Hajar ni?

Sådärja, nu har ni ngt att pilla med!

Tack för en kanonsajt.

/David

Radannonserna hamnar dessutom bakom annonserna för B&W samt Elinchrom, sitter på Mac, kanske är det som strular ;)

David, du menar att Inputfälten liksom "lyser igenom" menyerna? Isåfall är detta en känd bugg som vi inte kan åtgärda.

Dual 1 Ghz, Os X i Classic mode, dvs 9.2.2.
Internet Explorer 5.0

Konstigt nog uppstår det först när jag klickat på "Säljes". Har ej kollat köpes m m.

Mailar en "dump". Lite mindre färger men så du får se.

/Henke

Apell skrev:
Radannonserna hamnar dessutom bakom annonserna för B&W samt Elinchrom, sitter på Mac, kanske är det som strular ;)

Inte är det Mac problem inte... Detta har redan varit uppe i ett annat träd här på forumet... Någon har skrivit ett långt tel.nr i annonsen och då får man detta felet.

Darren

David, xakt!

Er kodsnickare kanske löser det om han får en helg på sig och fri joltcola.

Kör hårt.

/David

Kan jag få en skärmdump?

Om det är det "klassiska" problemet med SELECT(dvs dropdown)-fält som lyser igenom menyerna är det känt av både oss och Microsoft. Det går att lösa med lite Javascript-kod på sidan som släcker dessa fält då en meny läggs ovanpå, men det är lite "speciell" kod och måste då testas igenom på alla möjliga browsers....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar