Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medlemssökningen

Produkter
(logga in för att koppla)

javax

Medlem
Hej,

Jag tycker det skulle kunna vara trevligt om funktionen för medlemssökning tillfördes en parameter för att begränsa ens fråga inom ett visst ålders-intervall.

Anledningen till detta är då jag gärna leter efter och vill se alster skapade av personer med ungf. liknande vardagar/kultur som jag, och även höja mina chanser att finna dessa som samtidigt är lika gröna på fotograferandets konst som jag är (för chansen att finna rutinerade fotografer ökar förstås med stigande ålder).

Av förklarliga skäl orkar man ju inte heller bedömma allas bilder, och skulle då gärna vilja koncentrera mig på de yngre förmågorna och förhoppningsvis bidra med sådan kritik som hjälper dem på traven i deras fortsatta utforskande.

/Johan

För att lättare välja fotografer med bilder som man själv tycker verkar intressanta har jag ett förslag till redaktionen.

Varför inte visa en tumnagelbild från varje fotograf i fotograflistan? Den kan vara antingen den mest visade eller kanske mest kommenterade bilden hos fotografen. Eller helt slumpvalt.

Jag tror det skulle kunna underlätta sökningen mycket.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar